& Skirken/Skurken

Vi på Common Strangers är all about främlingar, och vi har ett helt gäng sådana att presentera för er! Den första blir Skirken/Skurken, som förutom att vara en jävligt duktig fotograf och kamrat råkar vara en ganska spännande medmänniska!
Så fort den nya hemsidan är färdigbyggd kommer det finnas en del intressanta sidobloggar för de som vill fördriva klocksnurr framför datorskärmar och tangenter. Tills vidare får ni nöja er med gästinlägg som dyker upp här!
Hursom, här är förste främling ut, Know Thy Neighbour!
Ok. Hej, det är jag som är Skurken. Mina intressen är: roliga djur, elaka beats och cigaretter. Jag är bra på att: komma ihåg saker, göra pannkakor och vara ganska snäll. Min superhemliga skill som efter detta inte kommer vara så superhemlig: gipsy to the bone. Så, nu känner vi varandra.
Fyra flak delat på tio skallar igår i Newvalley. Bra stämning och där fanns även riktiga tjejer (definition: brudibrudar, T J E J E R, kjol och högklackat, full och pinsam) som sa att jag och min vapendragare JuJu betedde oss som snubbar, det var ganska kul med tanke på att vi inte beter oss på något speciellt sätt någonsin (förutom när vi blir bumdrunk på Slots, då blir man oftast trött och lite arg, men det har ju att göra med kemikalier). Vi var påväg till ett soundsystem på Celsiusgatan men kom aldrig dit, bråkade om smågrejer istället och låtsasslogs med ringar formade som knogjärn. Ramlade ner i sängen 05.30 med en psykoshjärna och noll komma noll noll mat i magen. Kollade på Superbad för tusende gången. Skrattade. Det är kul att skratta, och nyttigt har jag hört. Min lillasyster sa dock en grej en gång som rubbade världen ytterligare, de hade pratat om ordspråk i skolan och min filosof till syster hade tänkt efter en stund och sa sen; Men om de säger att ett skratt förlänger livet, och när man har roligt går tiden fort.. är det inte lurendrejeri?